14.2.2015

Kuus kuukautta!

En oo pitkään aikaan postaillut tänne mitään, pahoittelut siitä. Oon ollut aika kiireinen ja lisäksi ei oikein ole huvittanut kirjoittaa mitään. Nyt mulla kuitenkin on pari hyvää ideaa mistä ajattelin että voisin kirjoittaa. Nyt kuitenkin laitan muutamia puhelinkuvia parin viime kuukauden ajalta :)

Untitled
1-4. Käytiin Sofien kanssa lumilautailemassa pari viikkoa sitten kun päästiin koulusta jo yheltätoista. Mentiin sellaseen paikkaan kun Brightoniin joka on Utahissa, noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä. Lautailu sujui oikeesti tosi hyvin vaikka en ollu melkein kahteen vuoteen lautaillu, uskallettiin mennä kaikkiin isoimpiinkin mäkiin!

Untitled
1. Elämäni ensimmäinen joulusukka! Saatiin avata nää ihan ekana joulupäivän aamuna ja sisällä oli kaikkia pieniä kivoja lahjoja. Ens vuonna haluun että mun suomiperheelläkin on joulusukat. 2. Sisarusten joulupotretti jouluaattoiltana. 3. Ajettiin Coloradon läpi ja nähtiin matkalla tosi monia kivannäkösiä laskettelukeskuksia. Lunta tosin pyrytti niin paljon ettei kuvista oikein saa selvää. 4. Koko päivän ajamisen jälkeen vihdoin hotellihuoneessa.

Untitled
1. Joulukuusi ja joulusukkia takanreunalla. 2. Uudenvuodenpäivänä otin päikkärit mikkihiiri- pehmon kanssa, joka oli yhtä iso kun minä itse. 3. Katsoin myös areenasta kosteen cheerleadingin SM-kilpailuista. Ajattelin, että alotan sitten cheerleadingin kun meen takasin Suomeen. 4.Saatiin meijän cheerleading kuvat ja omasta mielestäni onnistui ainakin ihan hyvin.

Untitled
1. Näitten isovanhemmilla on tosi ihana hevonen. 2&3. Leikittiin hippaa ja tehtiin kaikenlaisia temppuja heinäpaalien päällä pikkuveljen kanssa jouluaattona. 4. Pystyin myös onneksi katsomaan joulurauhanjulistuksen areenasta,  vaikka siitä tulikin kyllä vähän koti-ikävä..

Untitled
1. Gabby ihan fiiliksissä keksien leipomisesta :D 2. Tein yhtenä päivänä itselleni ihanan ja terveellisen lounaan. 3. Mun lemppäri freshmenit. 4. Noi murot on oikeesti ihan hirveitä! Maistoin ekaa kertaa yks päivä aamupalalla ja en kyllä tykännyt sitten yhtään :D

Untitled
1. Minä ja takkuset hiukset :D 2. Mun koulutarvikkeita, varmaan aika helppo päätellä mikä on mun lempiväri koulutarvikkeissa (ja muutenkin). 3. Lempparitytöt koripallo pelissä. Tykkään korispeleistä ehkä vieläkin enemmän mitä jalkkispeleistä. 4. Lempihuppari, lempishortsit ja lempihiustyyli.

Untitled
1&2. Me and my main. Jackie on varmaan mun paras kaveri täällä. Tullaan ihan sika hyvin toimeen ja ollaan tosi samanlaisia (sen lisäks että näytetään samalta). 3. Menossa nukkumaan lempi yökkärihousut jalassa. 4. Gabby koulun kannustuspipo päässä.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti