14.11.2014

Kolme kuukautta

Untitled
1&2. Myytiin Shaylynin kanssa koulun jalkkisjoukkueen huppareita viimisessä kotipelissä ja Martin ja Evelyn tuli ostamaan. Vähän harmittaa kun jalkkiskausi tosiaan loppui jo, tykkäsin peleissä cheeraamisesta tosi paljon. 3. Mä, Tayler ja Brinley pedikyyrin jälkeen. 4. American style shopping.

Untitled
1.  Tälläset kynnet sitten valitsin siellä pedikyyrissä. 2. Jackie ja Bella childcare tunnilla. Pidetään siis playschoolia 2-5 vuotiaille lapsille ja sen on ihan mukava tunti, vaikka välillä menee kyllä hermo niihin lapsiin. Bella on siis Jackien veljen tyttö. 3. Tää kuva on otettu noin tunti sen jälkeen kun mun hiukset kiharrettiin. Mulla ei siis pysy kiharat yhtään, vaikka laittais kuinka paljon lakkaa. 4. My Spirit Shirt.

Untitled
1. Täällä vaihtelee säät tosi paljon. Yhtenä päivänä voi sataa luntaja olla pakkasta ja toisena paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta ja lämpöä 20 astetta. 2. Venyttelyä ennen jalkkispeliä w/ Heather.  3. Mun warm up -takki. Toi on oikeesti tosi lämmin. 4. Täällä on niiin ihanat auringonlaskut.

Untitled
1. Angel ja mä cheer -kuvauksissa. 2. My favorite girls. Angel, Minnie, Trinidy, Carson, Mariaha and Olivia. 3. Tykkään aina ottaa kuvia maisemista, kun ollaan matkalla jonnekkin. Ne on niin erilaisia, mitä Suomessa. 4. Karizma ja minä.

Untitled
1. Pool party, oli tosi hauskaa! 2. Meidän väsynyt koira. 3&4. Cheerleaderin Halloween juhlissa. Oikealla olevassa kuvassa minä ja Jackie. Pukeuduin prinsessaksi :)

Untitled
1&2. Tilattiin kaikki jutut valmistujaisia varten, esim. gaps and gowns. Ne tulee myöhemmin, mutta heti paikanpäältä sain mukaan senior -hupparin ja tasselin. 3. Pep rally -päivänä mulla piti olla noi vaatteet päällä koulussa, koska esiinnyttiin cheerleaderien kanssa. Olin ihan jäässä koko päivän. 4. Hannah ja mä ennen pep rallya.

Untitled
1. Hannah, me and Alicia. 2. Sain paketin perheeltä suomesta, joka sisälsi mm. ruisleipää (<3) ja ässä mixejä. Tuun aina ihan super iloiseksi kun tuun koulusta kotiin ja siellä odottaa paketti! 3. Mun yhden päivän koululounas. Kerrankin oli tarjolla kahta terveellistä juttua samana päivänä, banaania ja kukkakaalia. 4. Menttin yks päivä hakemaan dinneriä Subwaylta ja heti, kun kuulin sen äänen sieltä drive thru jutusta niin tunnistin sen Maddieksi, eli mun kaveriksi :D

Untitled
1. Halloweenina myös koulussa oli teemapäivä, jona piti pukeutua. kuvassa Halle, minä, Christal, Deni, Sera ja Sam. 2. Kaverit lähetti ihan pikkupussin irtsareita :D 3. Tiputin Strength Building -tunnilla 25 kilosen rautatangon mun päähän ja se kyllä sattui! 4. Mun superihanat uudet yökkärihousut.

Untitled
1. Selfietä ei voi koskaan olla liikaa. 2. I have pretty awesome host siblings! 3. Cheerleaderit, Jackie ja Bella. 4. 22 astetta lämmintä ja lenkillä t-paita päällä.

Untitled
1. Mä ja Sofie #scandinavians. 2&3. Vaihtareita ja Evelyn. 3. Kuvassa vasemalta oikealle Halle, Sofie, Martin, Serafine, minä, Marie, Denise ja Gabriella. 4. Mä ja Tayler ja fatsuits.

Untitled
1. Dairy Queenin oreo -jätski oli tosi hyvää, harmi ettei sitä saa Evanstonista. 2. Käytiin laitattamassa kynnet Darianen kanssa. 3. Pidettiin cheerleading -juhlat Middle Schoolilla. 4. Sain ekaa kertaa ikinä täydet pisteet mun enkun esseestä! Olin ihan super iloinen koko päivän!

Untitled
1-3. Taylerillä oli soccer "leiri" Rivertonissa viime viikonloppuna ja sillä aikaa kun se oli treenaamassa niin mä hengailin hotellin altaalla. 4. Viikonlopun aikana tuli istuttua autossa yli 8 tuntia ja sinä aikana ehdin taas ottaa paljon kuvia matkan varrelta.

Untitled
1&2. Tänään meillä oli senioreiden college trip day. Vaihtoehtoina oli siis 5 eri gollegea ja jokaisen seniorin piti vierailla yhdessä niistä. Itse menin University of Utahiin ja oli tosi kiva päivä. Ostin Utes -hupparin ja lounaaksi syötiin kiinalaista gollegen ruokalassa, joka oli varmaan ainakin 30 kertaa sen kokoinen, mitä mun suomilukion ruokala. 3. Taylerin soccer -treenejä katsomassa. 4. Mun uus lempparipaita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti